dinsdag 14 februari 2012

HELLO!


Het begon al voordat het begin gemaakt was!
 
 
  Ik ben welgeteld 5 jaar en 1 dag oud als ik door mijn ouders ingeschreven wordt bij TC Breda, maar daarvoor lag ik in de wieg al lepeltje lepeltje met mijn tennisracket! Tennis is altijd een zeer aanwezige bezigheid en passie geweest in mijn leven, variërend van hobby tot bijbaantje.


  Deze blog zal mijn uitlaatklep worden als het gaat om tennis en de passie daaromheen. Van spelers-'beoordelingen' en wedstrijdrecenties tot opmerkelijke en grappige content.

Maar bovenal ga ik bekijken hoe de tenniswereld en de (marketing-)communicatiewereld met elkaar verbonden zijn!

Bijhouden wat er in de tenniswereld speelt? Volg mij!!

Hiernaast alvast een hartelijk welkom!
Veel kijk- en leesplezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten